/ Allmänt /

Idag har jag råkat ut för den äckligaste d...

Idag har jag råkat ut för den äckligaste dagen någonsin.... Dra mig någonstans! Den innefattade någon på jobbets försök att dölja sitt nummer 2 på toan med 20 drag av en skitstark parfym. Inget trevlig blandning! På fotbollen kliade jag sönder ett myggbett på foten, så de blev lite blodvite på fossingen, rätt som de är känner jag hur de pillrar lite i såret, ja tror du inte på fan de sitter en flugjävel, med orange stjärt, och lapar i sig mitt blod!! Sen såg jag en otrevlig bild på fejjan, hur man skurit upp magen på en vithaj och ut ramlade det rester från en tuggad och halvsmält homo sapiens! Inte de trevligaste bilderna! Sen såg jag ett avsnitt av River monsters, och där hittade de en Japansk jättesalamander. Som levde på land och i vatten. Mycket nasty! Sen toppade jag de med att leta fram en frotté och gnuggade upp "flugsåret" med, ifall den jäveln tjyvlagt ägg där! Så nu avslutar jag snusk dagen med att lägga en pizza efter denna vidriga tillbakablick sedan sova, i morgon blir de jobb för en annan gråbonde. God natt.

#1 / / Åsa:

Stackars Maja... Hoppas helgen blir bättre!



Ses på måndag.