/ Allmänt /

2011-11-30

Idag är det tisdagen den 30 november. Vädret idag verkar ha varit helt crazy än så länge, med regn, hagel, snö, blåst och åska!
Som sagt, normalt november-väder??? NEJ!

I natt har jag inte kunnat sova en blund! Eller jo ett och ett annat "slummer" har det blivit, ni vet när man märker att man håller på att somna, och man tror att man sovit, men vaknar som upp stup i kvarten och inser att man inte sov, utan slumrade! Så till klockan 4,15 höll jag på så, och då är sista gången som jag minns att jag tittade på klockan sista gången, och efter det vaknade jag vid 8.00 av att jag lyckats sovit sammanhängande i typ 4 timmar!

så idag har jag mer ont än på länge av foglossning efter i går, och är trött som jag vet inte vad! Så idag skall jag försöka sova igen lite, så snälla bebis, om du vill komma ut idag, så gärna på eftermiddagen så jag får en liten möjlighet att vila upp mig efter natten innan  är dags för "maratonloppet"

By the way, hörrni! DET SNÖAR!!!!!