/ Allmänt /

Breaking Dawn part 1

har premier 2011-11-16, som jag längtar!







Dock är det lite trist, mina Twiligt kumpaner kommer nog inte kunna följa med på denna film, då Evelina kommer ha en liten new born, och Ellen med, eller om hon kommer vara stand by för att föda precis då! :(
Jenny tittar inte på Vampyr filmer, och Pär svor på att aldrig mer se en Twilight film på bio med mig efter New Moon..

Så jag kommer mest troligt att få se den själv, och vara JÄTTEGRAVID... :( Om ingen annan är sugen på att se den det vill säga!

#1 / / Evelina:

Om jag inte går allt för långt över tiden kanske jag kan följa med. Man vill ju inte missa!! Annars ska ju säkert Sara o Marita o co gå!

#2 / / n`Pär:

Jag ställer upp för dej älskling....du bjuder=)

#3 / / Marita:

Ja Maja, du får hänga med mig Sara å Sandra :)